Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1178 / P1177

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    And now the conclusion

    Бош (Авел Пловдив) защитиха сервиза и поеха отговорността в/у себе си.
    До тук ОК Сервиза е поставил 180 вместо 309 по препоръка на БОШ и те го признават.
    Оставих им колата, да я диагностицират когато е студена и прави проблеми...
    Днес ме уведомиха, че колата ми няма НИКАКВИ проблеми, дебитомера дава правилни стойности и всичко е ОК.
    Отивам аз да я взимам... питам най културно, пробвахте ли я с 309, щото нали вашите каталози са по умни... и би трябвало да знаете кой е правилния...
    Ония вика - няма смисъл, датчика вътре е един и същ...
    Спорихме към 30 мин и ония ми се закле не знам вече в кое, че са еднакви...
    Викам добре дай един 309, оставям капаро и тествам 2-3 дни... ония вика , ОК, ама ще ти дадем 180
    Не издържах на напрежението - пожелах им лека вечер си тръгнах!

    Та не знам дали е ОК тоя 180, ама Бош са на мнение, че 309 и 180 са ИДЕНТИЧНИ!

    Нямам думи вече....
    Last edited by cyberhill; d.m.y г., 11:58.

    Comment


    • #92
      Значи е добре да се спомене че във Авел Пловдив работят некадърници, и е добре колегите който ходят там да ревизират предпочитанията си към тях......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #93
        Където съм имал възможност съм го споменал! http://www.avel-trade.com/ - НЕ !
        Взимат скъпо и са некадърници!
        Искат да обслужват само коли само над 100 000лв




        П.С. Тук направих вчера няколко теста.
        На права отсечка, 1-ва до 7000rpm, 2-ра до 7000rpm, 3-та ~ 7000rpm. С дебитомер 180-ка.
        Много лошо беше времето и реших да не прявя глупсоти на четвърта
        Как ви се вижда?
        Last edited by cyberhill; d.m.y г., 21:37.

        Comment


        • #94
          Колеги, днес направих още няколко теста.
          Ако някой има желание, нека сподели мнение.

          http://www.youtube.com/watch?v=zLA3DRSHY20 - тук е старта на колата с студен мотор. Видеото не е обработвано ( sorry )

          http://www.youtube.com/watch?v=cO-01StLK3Q - това е от първа скорост на прекъсвач, до около 4-та на 7000обр/мин.

          http://www.youtube.com/watch?v=w6K3yN1nZjs - това е на бензин пак от 1-ва до 4-та на ~ 7000обр./мин

          А в прикачения файл са цифрите.
          Last edited by cyberhill; d.m.y г., 21:37.

          Comment


          • #95
            Ето го реално проблема, заради който се мъча...
            http://www.youtube.com/watch?v=G40vjQJleqc

            Comment


            • #96
              Това преди да сложиш ГАЗ-та имаше ли го? Защото при мен на стария мотор, когато бях без ГАЗ нямах това "явление", като сложих газта започна да го има...Започнах да слагам 100 октана Шел и се оправяше....

              Сега, от както съм с новия мотор, ГАЗ не е помирисвал (няма и да помирише)...Такива проблеми НЯМАМ и с 95 бензин...Нямам и глъхненето като колата е студена...Сега паля и мога да и дам всичката газ и колата си набира перфектно...Преди трябваше да чакам да стопли малко мотора и чак тогава си поемаше нормално...А съм със същите свещи, ламбда сонди, дебитомер, кабели итн от предишния мотор..

              Тааа с две думи мислиш ли, че газта не е проблема?
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #97
                Твоя пост описва точно проблема....
                От една седмица имам силното чувство, че проблема е в бензина.... с 95 съм в момента....
                Започна малко след като сложих газ. Но аз съм я карал малко само на бензин.

                Comment


                • #98
                  Ами помисли в тая насока тогава

                  Аз как си го обяснявам...Сутрин като колата е студена...палиш...ЕКУ-то на колата (бензиновото) се шашка, защото последно колата е работила на ГАЗ (примерно вечерта като си я загасил колата) и там са по-различни стойностите...И за това при първото палене почва да клати обороти...Като изчакаш малко бензиновото ЕКУ се съвзема и закрепва положението...После минаваш на газ и колата вече е загряла и общо взето проблеми няма...

                  Явно 100 октановия бензин спомага при студения старт и ошашкания бензинов комп "закрепва" положението по-лесно....

                  Може и въобще да не е така..Просто размишлявам на глас...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #99
                    От два дена, карам само на бензин. Учудващо, но проблема почти го няма.
                    Което ме навежда на мисълта, че наистина проблема е защото нещо се "шашка" ECU-то. Като вторичен проблем е скапания бензин. Ще сложа някакъв ултра мега як бензин , пък да видим...

                    Предложения за добавка към бенца?

                    Comment


                    • СЛагай само В-Пауър Рейсинг без никакви други добавки...Напълно достатъчно беше, за да изчистя проблема, поне при мен...
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Утре... вече би трябвало да намалее достатъчно нивото на резервоара И ще сложа бенц за 2.5лв/л
                        Междувременно, пробвах "аварийно" запалване на ГАЗ и колата пали без проблем, като горе описаните проблеми ги няма
                        Колата на ГАЗ е направо супер... де да беше и на бенц така.
                        Та възможно ли е да дюза , помпа, регулатор ?
                        Проблемите са само на студено... до към 30 градуса...
                        Има нещо гнило

                        Comment


                        • Значи, вчера сложих великия кинитрон 100 на ЕКО, днес при палене при 3 градуса, имаше съвсем леко замисляне... нямаше игра на обороти и т.н.
                          Все още не е перфектно, но е напредък
                          Карах близо 200км с 95 (100% доволно изветрял ), и вече 50-ина км с кинитрона... подобрение се вижда...
                          Но, какво мислите, дюзи, налягане на гориво , възможно ли е де от това ?

                          Comment


                          • Настойка на газовото!
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • На там върви....

                              Comment


                              • Още в началото ти казах първо това да направиш.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X